I wip my hair back and forth


Till slut satt det! :), men knäckte typ nacken när vi dansa till "Whip my hair":p, men gud det var grymt kul på traningen, våran tränare är grym! Vi har värsta mixen, aah satt bra på slutet!

Annars innan dansen så åt vi lite på donken, okej en riktig jäkel vid namn Riaz eller något, inte konstigt att jag kommer ihåg han kommer ju varje gång vi äter där och skäller ut oss, han kasta min läsk, han tar våra brickor så att det ser ut som vi är några jävla pundare utan mat där...han är pedofil säkert, han kommer och frågar min vän hur gammal hon är, hon vill ju inte säga säger hon sen han lägger eeehh kataastoff haha hon flibba, sen han hämta chef, jag ska fan få honom sparkad!

Sen efter det så hade vi dans, skit kul!, sen åkte jag hem med Stephie och Edwige, jävla snö alltså. Jag måste skaffa vinterskor vill inte gå runt med dom fula jag ar hemma. Vill ha ett par från New yorker!, någon köpa?, men i allafall lyssnar på wip my hair och längtar tills på torsdag!

Hare gött!




Lika snygg som alltid!

Sara, vad tänkte du på?




Whip your hair, no matter if it's long short, do it with your hair
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0