Tandläkarbesök

Heej!

Kom precis hem, har varit hos Tandläkarn. Fy vad kallt det är ute!, och dimmigt var det också!. Men men, skulle igentligen tagit av min tandställning idag, men det blir på nåsta onsdag i stället eftersom att det är en tråd som måste fixas. Jag som såg fram imot att få bort skroten hehe. Istället fick jag en gull gegga uppkörd i munnen med någon grej som gjorde så att de kunde få ett avtryck av mina tänder, när hon skulle ta loss den så kändes det som mina tänder drogs av, cool känsla faktiskt :). Det gjorde inte ont alls :).

Men nu är jag hemma, och så sitter jag och har ångest över att jag har 3 st uppsatser som ska lämnas in!, döda mig!, döden ska man inte leka med. Det är så sjukt hur en människa kan vara borta från en dag till en annan. Men tillbaka till ämnet. Måste läsa lite ur en bok som Kerstin ekman skrivit Hunden. Och sen ska jag försöka fortsätta på mitt författarforträtt...

Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0