24 okt

Heej alla!

Vad många ni var som titta in här idag även fast jag inte skrivit något :), men har inte alls känt för att blogga idag. Åkte till Vällingby med mamma sen så åkte vi hem igen och sen var jag så död så gick och sov i typ 3 timmar, men sen så vaknade jag och såg på ABDC och nu så har jag det skit tråkigt. Juste hade totalt glömt min Ipod, hittade den nyss, men problemet med den är att jag tappade den en gång i golvet så man hör bara på en hörlur så det är så störande, det spelar ingen roll villka lurar du har det är Ipoden som är sönder...men men, och mina ipodhörlurar bet mina katter sönder....

Men nu så ska jag göra kvällsmat. Vi hörs imårgon ♥


Haha...bild brist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0