30 okt

Heej bloggen!

Nu är jag hemma igen. Igår kväll var följde jag med Anisa och Jasmyn för att se deras mamma få ett pris, det skulle varit middag också tydligen men det var en rolig upplevelse endå, så det var ingen middag utan mingel med någon dricka och tilltugg. Vi såg Adeola komma upp på scen så vi gratulerade honom senare när vi såg han, eller vi såg han innan showen också, så vi sprang ner till honom haha!

Det höll på 2 timmar ungefär, sen så åkte vi till Mc donald´s och åt där och träffade deras kompis Emelie, mycket trevlig! :) Eftersom det blev så sent så sov jag över hos dom, vi satt och kollade på videos och sen så blev vi trötta och sov, vi tänkte vara uppe hela natten men det gick inget vidare.

Men jag hade kul igår! och tyvärr så glömde jag min kamera, och jasmyn&anisa glömde sin också så det blev inga bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0