Åhhh!

Börjar få ångest nu!

Vill inte heta Alexandralovetokiohotel.blogg.se så jävla fult och långt,
och grejen är att jag inte ens lyssnar på TH längre. Kanske ska starta
en ny blogg, men då går allt i spillo. Alltså jag har haft bloggen över 1 år
nu, och det känns lite onödigt att göra en ny, fixa design hit och dit.

Vet inte ifall jag orkar, men om någon orkar hjälpa mig med det så skulle
det vara gulligt, för just nu hatar jag mitt bloggnamn! :/

Men till något annat, har precis vaknat och ätit frukost, har fortvarande inte
fått information vart vi tjejer ska mötas och villken tid ikväll, hoppas jag får
det snart, måste hinna tvätta håret. Det ser förjävligt ut! Sen så vet jag inte
vad jag ska ha på mig, men det får jag tänka på sen. Men nu så ska jag bara
slöa här, och sen åka till Vällingby.

Kram! ♥


Orkar inte ta en bild just nu, så ni får nöja er med denna, har inget alls
med inlägget o göra, men den är fin tycker jag :)
Kommentarer
Postat av: Tiliaouw

het alexandrababy.blogg.se :ppp

2010-10-17 @ 21:22:18
URL: http://tiiiilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0