miss vanilj

BuHuuuu jag blir mobbad för min parfym....Min lärare kvävdes nästan öh?

Hej!

Kom hem för ett lååååååångt tag sen, var hos Elis med Stephie och Anisa, vi dansade och hade kul. Värsta basen hon hade, stackars grannar :p, sen var det dags att gå hem i kylan. Kallt vare, kallt som fan. Nu när jag kom hem ladda jag upp bilder på facebook och fixade Firefox som strulade till sig :) data nörd...
Men ha en trevlig kväll folks!

Ps: i really dislike en lärare, ute och resar va?, nee leker med våra betyg!
Kommentarer
Postat av: Mehtap Candemir <3

Men din parfym luktar jätte gott:)

Vart har du köpt den och för hur mycket ??

2010-10-26 @ 22:10:57
URL: http://turkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0