19 september

Heej gott folk!

Borde igentligen sitta och skriva min analys till So, men klämmer ihop ett inlägg för er skull!

Vet att jag inte bloggat, men vill inte känna mig tvingad till något :)
Kom hem från Anisa och Jasmyn, har sovit där dom 3 senaste dagarna haha, vi har haft det skit kul!, vi har åkt till Kista med Sara och Saga, vi har spontan åkt till stan, vi har snackat en hel natt utan att sova och vi har också sovit en hel natt hehe, vi har trängt ihop oss 5 stycken i en säng och sovit som mosade potatisar också :D, men men, dom senaste dagarna bestod av att vara i Kista, vällingby, stan och hos Anisa.

Sara sov över en dag hos mig också, det var kul! :D


Jag och finaste elis, älskar dig! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0