bland det hemskaste!


Pledge to go fur-free at PETA.org.

VARNAR ER SOM ÄR KÄNSLIGA! Kolla absolut inte i sånnafall!
Okej, fyfan vad hemskt, har absolut inga ord för detta!! absolut inga.
Är helt stumm efter att ha sett detta. Sitter och gråter. Vill bara skrika!

Det här är bland det hemskaste jag sett, någonsin!, fyfan alltså!, förlåt för
mitt ordval men det finns fan  inget annat!, dessa djur behandlas som skit,
jävla fanskap som gör detta, jag menar du skulle väl inte villja bli hängd levande
och plötsligt så tar någon fram en kniv och börjar skala dig. Och visste ni? dem lever
10 min efter dem har gått igenom detta hemska!, när djuret kollade in i mina ögon helt
blodig så fan alltså vill bara åka till fucking Kina eller vart fan det är och döda dem!
Neeeej, inte ens det. Skulle skala dom som gör detta, jävla svin!

Så ni som köper äkta "fur", alltså vad är meningen när man kan köpa plast,
det du har på dig har haft ett liv. Fått gå igenom denna tortyr! MEN KOLLA INTE
OM NI INTE KLARAR AV SÅNNT HÄR,
jag själv ångrar mig...jävligt mycket...men vi måste
kanske öppna ögonen för att förstå?

Mår illa och vill bara spy!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0