Fotografering och Kista

Heej!

Kom hem för ett tag sen, har checkat inte lite bloggar och överfört bilder. Idag så hade vi som sagt skolfotografering, det gick bra. Men kände mig lite fjollig med kjolen jag hade på mig, den har plötsligt blivit så tight haha! . Alla i klassen var superfina så fotot kommer säkert bli fint :) Mehtaps ögon ska vi ju inte börja prata om. Super snygga! . Efter alla lektioner så åkte vi till Kista, inte kul alls att åka buss i 30 min, men med Sara och Anisa var det kul :), Elis och Mehtap åkte med en bit också.

Vi åt på Max och gick och tittade i en massa affärer, Minus -Vi fick bära våra tunga väskor....not funny!.
Efter att ha gått runt ett långt tag så åkte vi hem, Sara var tvungen att åka hem, jag och Anisa gick till Mc donalds och tog något litet och snackade en massa, mys!, sen så gick vi mest runt i affärer. Haha på bussen tillbaka hände något otroligt pinsamt...

Men...Kram! ♥


Fina tjejor!


Hej jag heter Alexandra och jag gillar Cheddar....


Vi tre gillar att äta såsen som är kvar haha!


haha köööööööööörv!


Kommentarer
Postat av: Meeli xD

Tack för att du tycker att mina ögon är fina !!

Kram <3

2010-09-01 @ 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0