Glad id!

Haaaj'!

Vill bara säga glad Id till alla er som är muslimer! :)
SKulle också vilja ha en massa presenter och pengar nu...

Förlåt för att jag inte bloggat alls, men jag har faktiskt inte känt för att göra det. Vill inte känna mig tvingad till att blogga, sen så säger ju vissa 'men gud du bloggar ju aldrig' jag kanske inte kände för det ^_~

Men back to the thing, idag så var jag i plugget. Såklart. Börjar gilla skolan mer, men det är fortvarande lite tråkigt. Efter skolan åkte vi till Kista Sara jag Anisa Jasmyn och Stephie. Vi hade så jäkla kul alltså!, efter att ha varit där ett par timmar, fått skäll för att smuggla in Mc donalds mat till Max och sprungit runt på affärer så åkte vi till Vällingby, där så satt vi oss på Mc donalds och bara satt och prata. Plötsligt så säger en tjej, varför stirrar ni på oss med värsta attityden, såklart så ska hennes vänner också börja och provocera och till slut blev det bråk...herregud vi satt och skrek på varandra, eller vänta dom skrek på oss. Men men, på tåget till Vällingby var det så jäkla kul haha!, vi snackade lite med 2 fulla personer hahah, skit kul!


Grym bild på mig och sara ♥


Älskar er tjejer något otroligt (inklusive Stefish, men hon var lite puppig
så hon ville inte vara med på bild) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0