God night!=)

God natt , nu är klockan ganska så sent  00:40  ,innan så kollade  jag på ett program som handlade om en kvinna som ville få tillbaka sin dotter från mexico pappan hade kidnappat hennes dotter,Det är samma som min bror han blev kidnappad 2005 eller 2006 av hans pappa vi har inte samma pappa men nu så på tv berättade dom att mamman var tvungen att betala livvakter exakt som min mamma fick göra när hon hittade min lille bror ,nu är min lillebror med sin pappa i serbien vi åker ofta och hälsar på han ,min mamma har varit i serbien 10 gånger på 2 år och det är ganska så mycket och jag har hälsat på han 5 gånger ,nu så ska mamma åka igen och hälsa på min bror när han fyller år det är ganska så snart.
Det var ganska så jobbigt att se den mamman på tv när hon berätta hur hon fick kämpa för att få tillbaka hennes dotter.

Och sen så handlade programmet ochså om olika fall som inte hade blivit lösta men det blev det till slut programmet hette (Final justice).
Dream sweet dreams!<3
Kram
//Alexandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0