Skridskoåkning =)

Hej alla!

Idag så har vi varit i kungstregården och åkte skridskor men mina kära kusiner=)
Sen så var vi och kållade på NK s` julskyltning  det var ganska så fint i år ,men jag tyckte det finaste fönstret var det med robotarna haha eller ska man säga det coolaste=)?
Sen så skulle min moster köpa lite julklappar till familjen men mina ksuiner tror ju på Tomten så ja vi fick stanna utanför och vänta så min moster sa att hon bara skulle köpa mat.
Det roliga var att mina kusiner skickade en önskelista till "Tomten" där de skrev alla saker de ville ha och ja de fick ett brev tillbaka ,de hade skickat deras önskelistor till Finland,och de roliga var att de fick ett svar där det stog att det var från Tomten.så nu tror de extra mycket på Tomten =)
Nu sitter de och kållar på julkalendern på tv,iår tycker jag att den är lite tråkig haha!
Jag och mina kusiner är ganska roliga,för när vi var ute så tittade folk på oss och skrattade bara för att min kusin stog och sjöng så högt framför alla=D

Sen så var vi och åt på Donken , det var gott.
Förresten ska jag inte önska er en riktig God jul!  men jag tycker inte att det känns som jul , för det finns inte snö,och de som sa att det skulle bli en vit jul,(I dont think so)=/
Men jag saknar tills imårron när jag får öppna mina paket=)
Vi ska fira hemma hoss min mormor=)Vart ska ni fira jul?=)

Kraaam<33
Good jul!
//Alexandra


Kommentarer
Postat av: Carmen

God Jul min lilla griseknoa :)

Önskar Carmen

2008-12-23 @ 22:45:55
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0