Sjuk...

Hej!
Imårse så ringde vi till skolan och medela att jag var sjuk eftersom jag har huvudvärk och är förklyld.Nu så ska jag bara skriva lite och sen så ska jag gå och lägga mig igen.
Just nu så springer katterna runt och leker och har det kul ,jag vill ochså vara frisk! Men jag ska vara glad att jag inte ofta är sjuk och att man ibland måste vara det=)Förannars så skulle det nog vara konstigt ,eller hur?.Men nu så lever jag typ tackvare alvedonen som hjälper lite fast inte så mycket.
En dagens outfit kommer lite senare på dagen!=) För just nu så sitter jag bara med pyjamas och morgonrock hehe.
Sen så kl 3 så ska jag träffa mamma i vällingby.
PussOkram<3

Det här är mitt liv just nu hehe!

Och här är mina söta katt Saga<3

Och sist men inte minst Oskar hans favoritplats är att sitta vid fönstret=)¨
Men sagas är att sitta på min lillebrors barnvagn!
Kram!
Kommentarer
Postat av: ELVIRA

Söt katt:)

2009-02-19 @ 16:14:09
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0