Första skoldagen=)=/

Hejsan mina små läsare!
Idag så var det min första dag i min nya skola.
Först så var det ganska så pirrigt på morgonen , för att min nya lärare presenterade mig till alla elever och det tyckte jag var pinsamt!
Sen så började vi att ha lektioner , men det jobbiga var att det finns 2 byggnader så när vi har lektioner så vi måste springa fram och tillbaka för att ha olika lektioner ganska så onnödigt!
Maten var inte alls god i den här skolan vi fick Lammköttbullar och ris?Tycker inte att det riktigt passar!eller vad tucker ni?=/
Sen så slutade vi för dagen och sen så gick jag Stephie och min nya kompis Anisa till Donken där satt vi och åt Cheesburgare hehe.Jag och Anisa var nära att äta upp Stephies burgare hehe vi ville bara skojja med henne=)
Sen så sprang vi mot bussen jag och Stephie men Ansisa fick vinka genom förnstret=)
Sen så kom j vi hem och då gick vi till Centrum, där så köpte Stephie terminskort och choklad .Jag som är så beroende av energydryck så köpte jag 2 styckna=)Smmaarrriiggtt!
Jsut nu så sitter jag hemma och har det ganska så tråkigt=/
Hur har eran dag varit?

Kram<3
/Alexandra
Kommentarer
Postat av: sivan

hoppas det går bra för dig i din nya skola:)

2009-01-08 @ 20:33:35
URL: http://whineup.blogg.se/
Postat av: Stephie

hahha dem skrev välkommen alexandra på tavlan och du skämdes som faan och när dem sa det ord du inte gillar de vet liban den störda böögen och fabian hihi

2009-01-11 @ 17:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0