Heeej!<3

Hej alla söta läsare!
Hur mår ni idag?!jag mår fint,fint.
 Igår så han jag inte att blogga sp mycket eftersom att det var ju nyår!så nu kan jag berätta lite=)Först så var jag hemma med mamma,vi åt god mat och åt god efterrätt och godis.Sen så satt vi och titta lite på tv och sen så gick jag ut och smälde raketer Med mina kompisar=)Jag hade köpt raketer och sen så hitta Stephie en stor skit stor raket som ingen hade tent,så ja vi tende den ,den var skit fin!
Sen när alla raketer var slut så gick jag hem för att säga gott nytt år till mamma ,sen så hade jag sparat Pnasarvagnen(en raket typ)men den sög som in i helvete den var så dålig meningen med den är ju att den ska åka runt som en bil och skuta fina grejen ni vet?=)Ja.
Men den var ful hehe.
SEn efter det så gick vi hem till Jamila för jag skulle sova över hos henne=)vi var uppe tills kl 3 inte så lnge men vi var ju trötta haha!Hennes syster och henne kompis hade varit vakna till kl 7 =O
Nu så har jag just ätit mat och jag tänkte gå och äta Chips och kolla på tv=)

Hur var eran nyårsafton berätta!<3

Kram//Alexandra. (våran digitalkamera är sönder därför så finns det inte mkt roliga bilder)Men snart så blir den lagad hoppas jag!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Carmen

gott nytt år på dig själv :)

hade du en trevlig kväll?

pussas

2009-01-01 @ 18:15:49
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Carmen

Gott nytt år på dig



missa inte årets första fredagsfräckis :D

kram carmen

2009-01-02 @ 13:21:50
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0