Heej<3

Hejsan bloggen!
Jag kanske inte har skrivitnågra inlägg idag i bloggen men det är för vi gick direkkt hem till Strephie efter skolan=/.

Idag så var det en vanlig dag i skolan hehe.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eftersom det inte hände så mycket idag.
Men när vi kom hem så gick jag och Steff till centrum där köpte vi choklad, vi skulle ha den till våra poppcorn som vi hade gjort.
Tycker inte ni att det är gott att doppa popcorn i choklad?Vi tycker det haha!=)
Sen så satt vi och tittade på Fucking Åmål ,jag tycker den är ganska så bra!=)
Jag tycker mest om skräckfilmer ,men jag tycker ochså om komedier och drama=).Jag kanske gillar allt.
vIllken är eran favorit film ,det skulle vara kul att veta vad ni tycker så kanske jag får några bra filmtips!=)Hur har eran dag annars varit?=)
Just nu så¨sitter jag och äter mat.
Men vi hörs lite senare=)!

Kram
/Alexandra<3  ps.Ni har blivit bättre med komentarerna;) (förtsätt så)=)
<3
Ha det bra babes=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0