Pulkaåkning(:

Hejsan svejsan!
Nu så har jag äntligen komit hem jag har varit ute med Stephie och hennes lillasyster och lilla syrrans kompis och åkt pulka det var ganska så roligt fast,det är ju svin kallt=(!!!.
Tur att jag slapp frysa om fötterna för jag hade ju på mig mina sköna vinterskor från din sko=)fodrade=).
Innan det så satt ja hemma och tittade på (spårlöst) ett program där de vill hitta personers biologiska föreldrar.
Jag sitter ju alltid och  gråter när det är sorgliga saker,som när de hittade mannens far i Thailand och när han var tvungen att lämna sin pappa för att återvända till Sveriga=(synd!
Sen så var mamma och köpte till mig ett terminskort så att jag kan böra att åka till min nya skola, för jag ska byta skola nu, innan så hade jag bara 1 minut till att gå till skolan nu så måste jag åka  2 bussar=/Men jag kan ju gå i samma skola som min bästis nu=)
Nu så sitter jag och skickar roliga aker på msn till min kompis hehe=)

Snart så ska min mamma åka till serbien för att hälsa på min bror så vi får se om jag ska vara hoss min moster eller någon annan stans.
Hoppas ni har fått en trevlg dag!!

Dagens skämt=)
Det var en gång en pojke som inte ville ha fisk i sitt akvarium så han hadee KORV hihihih=)


Kraam<3
/Alexandra.


Det där kallar jag Elektrisitet haha XD=)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0