Svaren=)!

Heej!
förlåt om jag inte har kunnat lägga in svaren tidigare=( Men nu så gör jag det=)
Kram
 Evelin:
- hur gammal är du?
-Vem är din förebild?
  svar:Jag är 12 år gammal.Och jag har ingen förebild hehe!=)

Fanny:
om du växte upp i spanien, hur kändes det att komma till sverige :)?
svar:Jag växte inte upp i Spanien du har nog missförstått mig =).

s:
Halloj, blir det toppmodell idag :D? Min fråga : Vad är ditt absolut finaste minne?
Ha en toppen kväll, kram!

sv:Mitt finaste minne var när jag började i skolan i 6års jag tyckte det var så roligt.

 Star:berättwa 2 saker ingen vet om dej gumman? <33
Nja jag vet inte riktigt.Kanske att jag satt i vagnen tills jag var 9 år men det vet många haha!

Sarha.hur gammal är du? :)
Jag är 12 år gammal=).

Moa:Fråga: din största önskan?

Pusshej!

svar.Min största önskan är att jag får flytta till Spanien.

Agnes:Vörför skriver just du blogg?
Vad vill du få ut av ditt bloggande?
Vad vill du föra fram med din blogg?
Puss!

Svar:Jag skriver bloggen för att jag tycker att det är kul=)
2)Jag vet inte vad jag vill få ut men jag tycker det är roligt att se att vissa läser mina inlägg och så.
3)Att man tar en dag itaget=)<3.

Men nu så ska jag gå=)Det var kul med frågorna=)
Kraam<3
Kommentarer
Postat av: katja

fin blogg :)

2009-01-21 @ 17:23:21
URL: http://katjapunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0