Här bakas det bullar.

Hejsan!
Jag fick en fråga om vem det igentligen var på bilden och det var denna tjej fashiontoast.com
hon liknar Kenza extremt mycket!ska jag säga.

Idag så var jag med Stephie hela dagen ,och vi satt hemma hoss mig och tittade på film.
Sen så bakade vi bullar nyss men jag hoppas att dom blir goda men dom är inte klara
en för dem måsrte ju jäsa.
Jaja jag kan kanske inte har skrivt så mycket på sistonde men ibland så orkar man liksom inte.
Nu så kommer jag visa er lite bilder;

Dessa rosa skor köpta jag i stadium för 199 kr.

Denna snygga trörrja fick jag av min mamma.

Och här är bullarna innan de ska in i ugnen.
Nu så har dom jäsdt klart!=)

Pusssssssss
Kommentarer
Postat av: cajsa

fina skor:)

2009-03-23 @ 15:36:30
URL: http://cajsasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0