Sommar känsla!

Heeej!
Sorry för dålig utatering idag!
men  jag har haft det fult upp x)
Idag så ver det en sån Sommarkänsla!^^Im så happy
solen skén .
Fast en lite stund så snöade det lite.

Aja efter skolan så träffade vi Jahmila i bussen
vi bestämde oss för att göra något så vi bakade en skit
god kladdkaka med chokladsås över.
Nu så hände det någon roligt fast samtidigt litee farligt.
Mina katter oskar och Molly hoppade in i smutskorgen med kläder
i toaletten ,och det är ju ett så ganska litet hål att hoppa upp i .
Jag tittade ifall de skulle kunna komma ut ,fast Oskar kjunde det men
inte Molly så det är ganska så läskigt för dom.'

Såklart så bärde jag upp Molly=)<3.
Nu så sitter ag och tittar på Arlanda.
Ilkväll så kommer lyxkällan som jag
ska titta på.
GLÖM INTE LILLA TÄVLINGEN I MIN BLOGG I INLÄGGET
UNDER DETTA!=)
jag kan säga att igen gissat rätt ennu ;) so keep on!

XOXO
Kommentarer
Postat av: anelja

tack :)

hahah, men vf haru gett upp ?

alex, kämpa. <3

2009-03-19 @ 21:31:22
URL: http://aneljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0