Så himla mycket att göra!

Heej på er!
Förlåt om jag inte skrivit alls undeer dessa 2 senaste dagarana men jag har haft läxor och en massa annat och ibland så kan jag inte ägna all tid åt att blogga ,jag har ett liv utanför bloggen:).Men idag så har det inte hänt nästan något vi var bara och badade med skolan i Eriksdalsbadet och det var faktiskt ganska så kul.
Nu så håller jag på attt lägga nagelolja på naglkarna eftersom jag sparar och jag har inte bitit på länge:)ganska så stolt över mig själv. Nu så sitter jga och tänker på den jävla NO läxan som är till imårgon jag ska använda Eds dator för den har power point, dom kan inte tro att alla har det.

Men nu så vet jag inte riktigt vad jag ska ta ochg skrva.
Så ni får ha en trevlig kväll.
Kram
/Alexandra
Kommentarer
Postat av: Bexx

Är allt bra med dej <3 <3

2009-05-28 @ 19:16:23
URL: http://yourbexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0