Sola Sola Sola

Heej!
Snart så ska jag åka och sola solarium i vällingby eftersom det är första gången så ska jag  bara sola 5 minuter. Men jag ska fråga någon hur länga man ska sola första gången. Eftersom jag vill bli brun, men man blir det inte på 1 gång så jag ska sola igen sen kanske om 2 veckor eller en.
Nu så ska jag äta. Förresten så köpte mamma 2 fina klänningar på Indiska de var så himla sommriga och fina "kanske jag snor den ena" haha *typsikt mig* ;)
Men sorry för att jag inte skriver ås ofta men jag tycker att jag skriver lite varje dag iallafall:) Min statistik suger ,det verkar som mina läsare flugit iväg :( Men jaja hoppas ni kommer tillbaka becouse Alexandra miss you!
Men nu så ska jag käka.

Vi får se om jag bli Lite brun då sen:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0