The sunshine is here.

Heej på er mina underbara solstrålar!
Idag så vaknade jag ganska tidigt och läste lite ur min bok.
Sen så gick jag och tittade ifall det vad fint väder så idag har jag på mig tights och en klänning.
Annars så brukar jag bara ha byxor jeans och sånt.
För det har inte varit så himla varmt dessa dagar ,fast samtidigt så har det de.
Nu så sitter jag och chattar med  www.lillabrunetten.blogg.se på msn:)
Men iallafall idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra , mina kusiner ska kanske till gröna Lund och de undra ifall jag ville följa med , men dom är 6 och 7 år och dom kommer ju inte kunna åka dom roliga grejjerna.Så isånnafall så måste jag åka själv ooch det är ju inte kul hehe x) Men Stephie har sagt att hons ka snart åka till Gröna lund så då kommer jag följa med dom. Just nu så önskar jag att jag var i spanien i värmen och solar och träffar familjen=)Och badar i stranden .
Men snart så ska jag åka till Italien och träffa min pappa och sen därpå så ska jag åka till spanien.
Det är snart för nu så är med ju maj och sen JUNI :)Längtar redan!
Men nu så ska jag ta och käka lite frukost och sen så ska jag nog plinga på Stephie eller så ska jag kanske ta och bara vara hemma.


xoxo
Kommentarer
Postat av: emma!

Har en gissa motivet tävling i bloggen, var med och tävla:D! http://emmaahlin.blogg.se

2009-05-01 @ 13:32:50
URL: http://emmaahlin.blogg.se/
Postat av: Fotofix

sv: jag har en nikon d300 med 18-200mm, 50mm och en Nikon p5000

2009-05-01 @ 15:49:53
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0