-



Från Hannah&Veronica
Vi älskar din blogg, heej storbloggarn, wow kan vi få din autograf älskling ? ;)

sv; Klart ni gör.! ;)


Hej mina kära läsare!

Nu så kom jag precis hem från Vällingby, var där med Anisa och Stephie.
Vi gick mest runt ,åkte i olika hissar. Hade tråkigt... Men aja vi flumma runt bara ;)
JUste gissa vad jag fick på mitt matteprov?... 0 av 23 :( I suck!
Iallafall ska göra omprov på fredag-.-`
Sen åkte jag och Stephie hem och busschafören på bussen var skit otrevlig, så bara för att
jävlas med honom så tryckte vi på stop knappen fast vi inte skulle av haha! Töntar vi e.
Men jaja nu är jag hemma och är skit hungrig, maten i skolan är ingen Hit precis!
Men jaja ska göra iårdning en macka, ni får ha det så bra medanst!

Kram!

Kommentarer
Postat av: xiona

Tack sötnos! Jag klarade det hihi.

2009-10-14 @ 16:12:17
URL: http://analovers.blogg.se/
Postat av: ampelos

hej:)

den har varit nice! din då?

krma

2009-10-14 @ 17:17:00
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0