091016

Hellu bloggen! ")

Hur mår ni idag? själv mår jag sådär, det regnar och det är kallt och det hatar jag.
Men aja nu så ska jag inte klaga. Idag i skolan så hade vi omprov dom som fick underkänt
på matte prov. Hoppas det gick bättre för mig den här gången, fick ju 0 p på provet innan.
Men jag läste några sidor i matteboken och fatta pyttepyttepytte lite, så hoppas jag får
iallafall 3/24....Haha villket dåligt mål!.
Men iallafall sen så när vi slutade så åkte jag hem.
Idag så ska jag sova över hos Talita eftersom hennes föreldrar inte kommer va hemma :)
Så jag ska ta med mig filmer och köpa lite godis.
Men iallafall. Ska börja åka till henne kl 16:00 jag ska käka lite mat innan.
Men nu så ska jag gå och ta ett glas cola, ni får ha det så bra!
Kram
/Alexandra.

PS: idag ska INGEN besöka Kissies blogg! Så sprid det tll alla som läser Kissies blogg
Undra hur fårvånad hon kommer bli när hon ser att hennes statistik sjukit haha! x)

Kommentarer
Postat av: Weronica - Med Livet Som Insats

Sv; Tack det värmer att höra :) Jag har inte hunnit gjort något ännu, men min sambo och jag ska köra en myskväll med tända ljus osv :D själv då?

2009-10-16 @ 15:42:02
URL: http://weris.blogg.se/
Postat av: Moa och Fanny

bli veckans blogg hos oss! allt du behöver göra är att skriva en kommentar och skriva: jag är med :)

kram lycka till

// Moa och fanny

2009-10-16 @ 15:42:09
URL: http://modefreak.webblogg.se/
Postat av: Carin

SV; Äh, orka bry sig om henne.

2009-10-16 @ 16:12:03
URL: http://fortrollamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0