11/10-09

Tjena!

Sorry för dålig updatering, but i have a life...

Idag så är det söndag och det suger verkligen. På söndagar är affärer inte öppna?
Eller kanske dom är öppna men dom stänger tidigt. Imårgon är det måndag, fast det
spelar ingen roll. Jag har studiedag :). Aja så jag och mamma gck till Platagen och tittade på
grejer där, sen så gck vi och handlade och sen gick vi hem. Nu så ska vi laga mat, jag är skiiit
hungrig haha. Käkade ingen frukost (som vanligt). Men det är tråkigt väder idag, det är ganska så
kallt. Jag köpte en jacka på intersport som jag glömt att visa er, men jag vet inte om man ska  börja
använda vinterjacka ennu? det kanske är för tidigt. Aja.
Men nu så ska jag gå och hjälpa till i köket!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0