29/10-09

Godmorgon !

Nu så har jag vaknat oh sitter och lyssnar på musik.
Tänker inte äta frukost, känner inte för det. Idag så
hoppas jag att jag kan åka hem till min mormor och
träffa henne. Men jaja, det känns som om min blogg
är otroligt tråkig? jag skriver typ samma sak varje dag
eftersom inget igentligen händer nu på lovet. Vad tyker
ni?Har min blogg blivit boring? :(. Jag försöker verkligen
att skriva bra men det går inte, sen så kommer det inte
heller så himla myket bilder för att jag orkar inte gå runt
och fota mig& vänner oh allt annat hehe, typ "kan vi ta
en bild måste ha den till bloggen" haha x)... Men jaja
jag skriver på oh jag får vel hoppas ni tycker om det! :)
Men ja, på fredag ska jag ialafall gå till doktorn har fått tid
där, måste kolla ifall jag har reumatism (led problem) har
haft ont i hanlederna ganska så länge nu. Mamma är
reumatisk så jag är rädd för att jag nu ärvt det från henne.
Sen så måste jag ohså gå till doktorn och kolla mina halsmandlar,
tandläkaren tyckte jag alltid låter täpt fast jag är ju inte det,
så nu så ska har jag typ massa med problem haha!
Men jag är ju inte hypocondriac... Men nu så ska jag
gå och ta ett äpple. Börjar må illa.
Vi hörs sen!
Kram!
Kommentarer
Postat av: Diana

hej! fin blogg =D

2009-10-29 @ 13:50:01
URL: http://dianaolovssons.blogg.se/
Postat av: ellen

sv; nej de gjorde de inte! :)

2009-10-29 @ 14:13:18
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0