Bild"bomb"

Serbien 09 :)

Jag serbien 09(saknar solbrännan) hehe x)

Mamma&Brorsan serbien-09

Vi spelade spel :) och det var as varmt hehe....

Vi åkte på någon grej som skakade och det skulle kännas att man var
där hehe :)

Jag körde motorcyckel :) det var ganska så svårt hehe.

Ganska så cool bild jag tog va?=) titta vart bollen är hehe.

Jag och Harry Potter hehe :)

Innan filmen börja, vi såg Harry potter och halvblodsprinsen.

Jag på en Bowlingställe :) det var as kul.

Tunga grejjer hehe x).

Jag :) cheese

Det var dom bilderna! :)
Kram!<3

 

 

Kommentarer
Postat av: zina

SV: Hehe a , men det fns en låt som heter Liten to your heart . Den är skit bra :D .



Fina bilder oxå . :D<3333333

2009-10-06 @ 22:52:43
URL: http://zinasendi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0