Heej ! ♥
Nu så har jag kommit hem, jag tänkte berätta lite om filmen. Eller det kanske inte riktigt är en film
utan en dokumentär. Jag tyckte Michael Jakson´s This is it var jätte bra! Själv trodde jag han skulle
vara ganska så "drogad" på scen eftersom han tog för myket tabletter och så, men han verkade helt
normal oh dansade skit bra, oh allt. Han verkade pigg oh glad! Sen som person så verkade han helt
fantastisk. Han var ganska så perfektionist och sa vad han tykte skulle kunna bli bättre (När dom övade oh sånnt)
men man såg att han menade väl och han var alltid snäll mot dansarna, inte bithig som madonna hehe.
Man fick se en annan sida av honom. Självklart så föll det några tårar eftersom jag tyckte det var så
sorgligt att se, och samtidigt tänka att han faktiskt är död. Men iallafall när filmen var slut så klappade alla
helt hysteriskt hehe <3 .Men jag är glad att jag hann och se den eftersom den inte kommer vara på bio
länge, kanske kommer den släppas på dvd (?) tror inte det. Men iallafall så kan man nu säga att man sett
"Konsären" i london hehe, ne men lite iallafall.
Men ni som såg den idag vad tyckte ni?.

Men nu så ska jag äta mat, har inte ätit på hela dan!.

Kram!

 

Kommentarer
Postat av: Stefanie

Fan vad coolt att du heter De la paz!



Själv heter jag Stefanie De paz Avalos !!! =D

2009-10-28 @ 17:46:23
URL: http://sistahavaalos.blogg.se/
Postat av: Malin

ÅH den filmen/dokumentären måste jag se! Det är värt det va? :)

2009-10-29 @ 22:46:43
URL: http://malingranlund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0