Goodmorning sunshines!

Heej!

Imårse så ställde jag om klockan eftersom det är vintertid nu! Så glöm inte att ställa om ;).
Men iallafall så vaknade jag lite tidigare idag eftersom jag trode kl var 12 men den var ju 11
men jaja, så nu har klätt på mig och inte käkat frukost hehe, jag är ingen frukost människa direkt.
Jag mår alltid illa sen på dagen eftersom jag inte äter frukost. Brukar ni äta frukost?.
Men a idag så kanske jag åker till Vällngby vi får faktiskt se, affärerna är inte öppna så länge tror jag.
Jag vill ju inte åka dit och sen så är allt stängt hehe, det har faktiskt hänt en gång... x) Jag trode
det var lördag och sen så stod jag ju där på busshållsplatsen typ i 1 timme, det förklarar ju saken.
Men sen är jag kom fram så var allt stängt -.- Haha! Men just nu så sitter jag här och lyssnar på musik,
har faktiskt börjat gilla lite Paramore. Fick en komentar om att dom skulle komma till fryshuset (?) :)
Men ennu så är jag inte hellt fast hehe. Men vissa låtar tycker jag om :).
Men endå så är vädret inte på topp idag... Vad ska ni hitta på idag då? Jag vet att det kommer sluta
med att jag bara är hemma tillslut haha!
Kram!

Fan vad skrämd jag blev nu! Mamma kom bakom mig haha jag lyssnar ju på musik på högsta volym x).

 

Kommentarer
Postat av: sanna

jo det är bra! :)

ska vi följa varann i bloglovin?

KRAM

2009-10-25 @ 12:42:38
URL: http://sannaddavidsson.blogg.se/
Postat av: xiona

Okej :) det är bra med mig med!

2009-10-25 @ 14:57:39
URL: http://analovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0