Helt okej...

Heej på er!
Som ni vet så hade jag Uvs(utveckling samtal) så vi åkte till skolan och sen så snackade läraren
och berättade om mina omdömen, i matte och NO så kommer jag få gå på läxstuga. Men i matte
så måste jag ochså fixa någon som kommer hem till mig 1 gång i veckan och undervisar matte.
Fan fan fan, vill verkligen inte det. Är det någon som vill komma och lära mig matte? X) haha !
Ne, men så ligger det till. Men i de andra ämnerna så har jag nått målen så det är bra...

Men nu så ska jag inte skriva massor med tråkigheter. Säkert
tråkigt att läsa hehe! Iallafall jag gick till biblioteket efteråt och låna en bok.
Rani&Sukh heter den och författaren är Bali rai. Har någon av er läst den?
Den verkar ganska så bra. Men iallafall nu så ska jag äta lunch, mm jag vet kl 17:25
haha, men jag har varit ute så jag har inte hunnit. Har bara proppat i mig lite pringles
och Twix, men så är det. Ibland hinner man inte.
Jojo idag så var vi ochså på banken för att aktivera mitt bankkort. Den ska jag ha eftersom
jag vill inte ha min månadspeng i handen utan i ett kort, men endå så vill jag inte ha den i mitt sparkonto
för då så är det så himla kompliserat att kunna ta ut pengar så därför skaffa jag ett bankort.
Idag så skulle jag kanske åkt med Talita och simmat i någon simhall, men det har inte blivit av.
Jag har glömt och smsa henne oh hon har säkert glömt att smsa mig hehe xs... Men vi får
se ifall vi ses imårgon?
Men jaja nu så ska jag bara svara på era komentarer! :D ni har blivit så duktiga på att komentera!<3
Men ni får ha det så bra!
Kram!
Kommentarer
Postat av: MARIELLE

sv; ja det kan jag :) man skriver bara in sitt mobil nummer sen så kan man skicka in mms :)

2009-10-19 @ 19:57:12
URL: http://mariellelundstrom.blogg.se/
Postat av: anisa

har läste n bok med den författaren hoppas boke är bra hehehe=)

2009-10-21 @ 18:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0