kakmonster

...Fan fan fan, jag som skulle sluta med att småäta,
just nu så sitter jag och käkar kakor med choklad på. Inte
bra! Men jaja thats life man lever bara en gång hehe.
Men jag vet att jag snart kommer få as ont i magen!
Juste jag kom på att idag är det Idol. Så något
kommer det iallafall!
ps: Idag på rasten så hittade jag en bläckpenna och sen så tog
jag den och la den i fickan och sen när jag var ute med S&A så tittade
jag ner på mina jeans som jag älskar och såg en huge fläck med bläck på,
presis på fickan . Och jag började desperat försöka ta bort det med mina
händer men det blev bara värre och nu så har jag bläck över händerna :s
Och jag tror inte det kommer gå bort i tvätten?

Går bläck bort från kläder när man tvättar dom?

Nu ska jag se på tv.
Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0