Sjuk

Heej!
Nu så sitter jag hemma och är sjuk, jag hade as ont i magen imårse
och spydde en gång :/. Så jag gick inte till skolan idag. Men jag var tvungen att
åka till vällingby eftersom jag behövde en ny vinterjacka. Först så gick jag till Stadium
och såg en as fin vinterjacka för 999 men den var lite fför liten... :( så jag gick till intersport
och hittade en ganska så fin för 600 kr så den så köpte jag.
Och sen så gick jag runt och och letade efter en fin stickad kofta, men jag hittade ingen
fin. Men jaja nu blev det ett kort inlägg.
Ajuste det kommer en tant till oss som vill sälja saker hela tiden, och jag blir så fucking störd!

Aja kram!
Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-10-02 @ 19:16:43
Postat av: Khalid

Vad gör du :D ?



krya på dig!

2009-10-02 @ 19:50:27
URL: http://khalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0