Sorry...

.för dålig uppdatering! Men jag är lite sjuk, förkyld oh sen så har jag skit ont i magen.
Därför så har jag inte uppdaterat någontng alls.
Men ja, kan ju skriva lite vad jag gjort idag. Var inte i skolan idag. Sov ganska så länge.
Sen så var jag tvungen att åka till vällingby med mamma för att aktivera mitt baknkort.
Sen så käka vi på donken och sen åkte vi hem. Träffade Frida, Talita och Rifaa vidd busshålsplatsen,
måste säga Grattis till Rifaa som fyller år imårgon! :)
Ajuste idag är det premiär på filmen Zoombieland, jag ville se den...
Men a har bara en fråga ä det Halloween idag eller? x)

Ha det bra!
Kram
Kommentarer
Postat av: e

halloween är väl nästa helg eller? :O



jaa, fast jag skulle inte kunna göra en sådan percing, men det är fint på vissa andra hehe :D

2009-10-23 @ 16:02:06
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha okeej xD tänkte så jag inte var helt fel ute! haha

2009-10-23 @ 17:37:58
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0