Whihoo

Heej!

Skrev ett inlägg i ett omklädningsrum i Gina, eftersom man kan ju blogga där hehe :)
men inlägget har inte publicerats. Synd...

Men Heej!

Idag så är jag glad! :) Vill ni veta varför? Jo för idag fick jag hem mina skolfoton!:)
Fick bara hem ensambilderna. Men skolkatalogen kommer senare. Synd för jag tycker om
att titta på hur alla blivit hehe ;).
Men iallafall ska kanske berätta lite om dagen, hursomhelst så var jag i skolan.
Imårse när jag vaknade (07:00) så var det skit mörkt kanske för att det börjar bli vinter men endå.
Jag traskade ner till busshålsplatsen helt död, "såg säkert ut som en zombie" var skit trött.
Satt uppe till kl 00:00 igårkväll och tittade på America got talent, så kanske därför var jag trött!.
Sen när jag kom till skolan så hade vi NO med en skrikig vikarie, asså hon skrek när hon prata as mycket O.o.
Sen efter det så hade vi lektioner och sen lunch, min lunch bestod av Ris& grillkrydda. Den brukar jag äta
ty varje dag när det är ris hehe. För skolmaten är ganska så äcklig, never mind.
Sen så hade jag igentligen läxstuga "tvingad" till det... men Anette våran riktiga NO lärare va sjuk så
jag slapp :). Jag Stephie och Anisa gick runt i vällingby tittade i affärer, och jag bad Anisa testa lite kläder x).
Sen efter det så åkte vi hem. Träffade Jahmila på vägen så vi snackade med henne, hon hade nämligen fått
en Ipod Tuch!(avis) hehe:) Jag har en Ipod nano=).
Men sen så åkte jag hem och titta på skoltofotot :), ganska så nöjd iår med fotot.
Men jaja nu så ska jag äta middag.

Kram!


Ajuste har ju kvar lite godis från igår x)
Ha det bra! Ska gå och käka lite godis nu

Kommentarer
Postat av: anisa

baaaddd mig !!! snarare tvingade mig =)

2009-10-21 @ 18:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0