Förlåt!

Heej!
Vill bara säga förlåt för att jag inte har bloggat på as länge.
Jag var i spanien i 2 veckor och sen så var jag i serbien i 2 veckor, därför har jag inte bloggat på länge. Förlåt!
men nu så är jag hemma hoss Stephie, ska sova över hehe :) Sen så kommer jag lägga upp en massa med bilder när jag är hemma! :D inte från spanien resan eftersom då så hade jag ingen digitalkamera jag fick en i födelsedagspresent.... så ja det blir bilder från serbien och sen andra bilder.

Hoppas ni mår bra! Nu när jag inte skrivit på länge så har min statistik sjunkit ganska mycket, snälla gamla läsare kom tillbaka!...hehe. Ne men nu när jag ska försöka skriva mer och lägga in mera bilder så hoppas jag att jag får mer nya läsare. Men ibland så är det ju lite jobbigt att ladda upp bilder och överföra dom till datan.... tycker inte ni det?
Jaja nu så har vi ju börjat skolan igen *suck* jag orkar verkligen inte men man måste ju gå i skolan om man vill bli någonting! Är det bara jag som redan är skoltrött?....

Är inte ni det? Tror det hehe.
Men iallafall jag msåte köpa skåpsnyckel eftersom jag har alla mina böcker i min väska! vet ni hur tungt det är?!
Jo jag kan säga er att det är as tungt att bära den, min axel kommer gå sönder snart, eller bli sne....
Jag hoppas jag inte har svininfluensan eftersom jag har haft ont i halsen ,huvudvärk och snuvig. Men inte feber, ja gick till skolsyster och hon typ sa att jag är hypocondriak, typ att jag kommer till henne hela tiden med nya besvär.... knappast att jag är det.
 Idag så var jag med Stephie och Talita , vi var ute. Och sen så skulkle vi gå och hälsa på våran gamla klass.
Ni ska veta hur deras lärare är fett jobbig! hon kastar ut oss hela tiden!
Men till sist så fick vi träffa dom, åå vad jag saknat vissa! <3
Det är det som är tråkigt att byta skola.

Men nu så sitter Stephie och spelar "The sims" på sin mobil... hon är helt fast!
Och jag bloggar :) måste blogga mycket mer oftare!
Men ne nu så ska jag sluta skriva!

Happy birthday Michael Jackson! i efterskott!
<3 R.I.P


Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0