Kass uppdatering

FÖRLÅT! sorry för att det har varit så hmla kass updatering, men jag var med min kära vän Talita efter skolan och då vill man bara umgås med sin vän inte tänka på att blogga eller så, ni förstår?
Iallafall jag och Talita åkte till Hötorget eftersom Talita ville köpa löshår och det gjorde hon. Det kommer vara as fint på henne när hon har flätat in det. Vi trodde att det skulle vara ganska så billigt, men det kostade 180 kr och det var ganska så tunt. Men det var inte som i Glitter där du betalar 50 kr för 5 hårstrån hehe!. Och sen efter det så åkte vi hem till henne och sen så var vi där. Hon plattade mitt hår och vi prata och hade kul.  Ikväll kl 21:00 kommer premiären på "Svenska hollywood fruar" igentligent så tror jag att dom kommer bara vara bitchiga men hallå? det är vel kul att se dom skämma ut sig när dom pratar om sina dyra smycket ha ha!. Idag kom inte idol som jag trode. Jag såg på första sidan på tidningen att Laila Bagges mamma hade dött, tycker fruktansvärt synd om henne, att hon ens klarar av att vara på tv. Men jag tror inte hon kommer vara på idol mer, eller? jag vet faktiskt inte.
Sitter och tittar in på Kissies blogg, kan bara säga att tjejen är galen. Hon har inte fötterna på jorden allafal!
Vad tycker ni om Kissie? Jag tror bara hon får läsare för hon är provocerande. Kenza verkar snäll och glad och skriver läsvärda saker så hon försjänar verkligen att ha många läsare och tack vare det jobba för Mt, men Kissie Ew säger jag bara!

Men nu så ska jag gå till Tv och titta på "Svenska hollywoodfruar" He he =)
Kram!

Yummy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0