Svaren på frågestunden:

Vilka bloggar läser du?:)
Jag läser mest www.kenzas.se

1. Har du sett Tokio Hotel live? =)
2. Vilken är din favoritmat?
1:Nee tyvär :(
2:Tacos.

hmm..
läser du min blogg? =D

Nope hehe x)


Önskar du dig mest i världen?
Favorit nummer?Varför?
Vad inspirerar dig?
Att min bror får komma tbaks.
Jag har inget favorit nr :p
Jag vet inte riktigt vad inspirerar mig...

bästa bloggen?
www.kenzas.se måste jag nog säga :)
favoritblogg?
^^

1. Tjänar du pengar på in blogg? Hur mycket?
2. Status? Är du singel osv. ?
3. Vad tycker du om min blogg? (A)
1:Nix jag tjänar inte pengar på bloggen.
2:Singel.
3:Jag vet inte har inte läst den så mkt ;)


* Vilken sko storlek har du?
* Vad är din favorit mat?
40
Tacos!!
Favoritbloggar och varför? :)
Kenza eftersom hon har fötterna på jorden
och hon skriver bra.


1. vf började du blogga?
2. vems blogg läser du daglig?
1: Jag tyckte det verkade kul :)
2: Kissies och Kenzas :)
Hur många besökare har du per dag?:)
Runt 50-100

Hur tror du att ditt liv ser ut om 10 år?
Jag bor i spanien har 2 barn :) och en man såklart


vad är din högsta önska ?
Att min bror kommer tbax som jag skrev ^^

Vad är det bästa du vet i hela världen?
Min familj/ vänner m.m :)
hur fastnade du för Tokio Hotel?
Jag hörde deras låtar och sen så började jag gilla dom mer&mer :D
Vad gör du ?
Sitter och svarar på era frågor.
Vad tycker du om:
Kissie?
Foki?
Kenza?
Blondinbella?
Kissie: Kaxig ,men man kan
inte motstå att klicka in sig i hennes blogg x).

Foki: En urgullig tjej och hennes blogg är
ochså bra, men den är lite för mkt google.

Kenza: Hon skriver om bra saker och hon verkar en snäll person :)

Blondinbella: Trots vad alla säger så verkar hon trevlig men
jag läser ej hennes blogg, den är lite tantig....


Hoppas att  ni nöjde er med svaren !:)
Kram!



Kommentarer
Postat av: Sanna

sv. inte mkt, letar jobb ;P Gött med klubba, haha.

2009-09-28 @ 18:59:15
URL: http://jarske.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Bra med många TH-frågor xD

2009-09-28 @ 19:17:49
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: Nej det har jag inte ;_; XD Har du?

2009-09-28 @ 19:40:43
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

sv: ja, det vill jag med! :D

2009-09-28 @ 21:16:17
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0