10042

Heej bloggen!


Förlåt att jag inte skrivit idag, men har laddat en grej på datan imårse och sen så åkte jag ner till Vällingby och träffade mamma. Vi tog och åt och sen så gick vi runt lite i affärer, mamma köpte saker och jag följde bara med. Det var faktiskt ganska så kallt idag, tyckker inte ni det?, hade ju kinnjackan men det var endå lite kyligt...men jaja, man dog inte iallafall ;). Sen så åkte vi hem. Jag sprang ner till ica och handlade kattmat och lite godis hehe, sen så ja, nu sitter jag hemma. Är faktiskt ganska så trött idag. Vet inte varför. Vaknade kl 12:00 idag, men endå. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, bara vara hemma och se på tv :) vet inte riktigt vad som kommer idag på tv, vet ni? något bra :).

Men ska ta och kika lite på min Facebook och svara på komentarer!. Tack för att ni önskar glad påsk!, Tack detsamma! ♥

Denna kycklingen tog jag och Tilia kort på hehe.
Söt var den i allafall :)

Kommentarer
Postat av: Juliusrita

Lots of great info, keep up the good work!

2011-03-07 @ 21:38:12
URL: http://juliusrita.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0