I have to make a change

Halloj!

Känner vekligen att jag måste ta och börja träna!. Mamma vill att vi ska gå på gym och träna tillsammans, men saken är det är det är så tråkigt. Sen dagen efter så får man världens träningsverk. Kommer ihåg i serbien när mamma gick och träna på gym varje dag och jag stat och drack en cola och tittade på(?)...haha sjukt jag vet. Men iallafall ska börja ta och träna hemma från och med idag. 1 timme per dag. Ska få min dröm kropp till sommaren haha! :), just nu är min kondition på 0 och jag är så lat. So i have to make a change. Mamma kan hjälpa mig, hon har varit aerobix instruktör och tävlat inom styrketräning haha!. Så hon kan hjälpa mig ♥

Men jag hoppas det håller :s

Inga mer Chips, godis, Donken och läsk!. Direkt när någon ser mig äta
något sånnt. Slå mig haha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0