10 aug

Heej bloggen :)

Hur mår ni?
jag mår bra, men har faktiskt lite ont i halsen. Kom hem för kanske en och en halv timme sen. Var i Vällingby med Mehtap och Anisa. Vi gick mest runt i affärer och provade saker, eller dom gjorde det. Jag var smak rådsgivare kan man säga så (?) hmm. Aja, Anisa köpte en snygg jeans skjorta och Mehtap en Tisha. Vi åt och sen så gick vi runt ennu mer. Provade snygga skor. Man vill köpa allt men ne ne.

Jojuste kan ju berätta om igår också, sov hos Mehtap :),  vi hade det mega kult!, vi var uppe sent och tog mustash bilder och sen så sminkade jag henne och noppa hennes ögonbryn, Haha värsta skönhets salongen hos Meeli. Ja sen så åt vi glass och jag vann henne på fia med knuff. Sen så sov vi till slut.

Igår så var vi också i Kista, vi åt där. Mötte upp Rebecca och Mehtap Klippte håret. Fräsht blev det. Om det är nån som har kluvna hårtoppar är det jag, i really need a haircut. Men ska spara så jag kan moppa golvet hemma med det. Och nu så lyssnar man på lite Vampire weekend :) suuuper!






Det va gott ^^ :D

Kommentarer
Postat av: Turken !!

HAHAHHAAH fett rolig moppa golvet med håret hahha !!

2010-08-10 @ 23:05:24
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/
Postat av: Turken !!

Heeej <3

Har börjat blogga igen !!

Läs och kommentera gärna !!!

2010-08-10 @ 23:07:49
URL: http://mehtapcandemirs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0