statsvandring och lunchat

Heeh allihop!

Hur mår ni idag? Jag mår bra, har haft en bra dag ute med vännerna. Idag så var det statsvanding, inte alls kul. Fick gå upp i trappar och lyssna på skit tråkiga saker, lite negativ men ni skulle varit där. När vi statsvandrat klart letade vi efter en resturang att äta på, var så hiiimla hungrig alltså! Tills sist gick vi till någon resturang i stan och åt kebab.

Sen så tog vi tåget och hälsade på alla och typ gapskrattade och hade kul!, det roligaste var att Stephie och Elis gick fram till en kinesisk kvinna som gjorde reklam för shushi och från ingenstanns så bugade dom och sa conishiwa (stavnig) Skrattade som bara den.

Sen så var vi i vällingby, sen kom Saga och Jasym och var med oss. Sen till slut så var det bara jag Anisa Jasym och Saga, vi gick till Subway, tog en cookie :)

förlåt för lamt inlägg, men bilderna får kompletera det ♥


Uppe i Katarinahissen, fick lite panik.


Skulle precis lägga händerna på höften. Men haha fult det blev!


Gud så gott det ser ut! haha not...det var inte ens så gott heller.


Jag bad dom att inte göra peace men det var tydligen ett "W" haha, vet
inte varför, men tycker det är så fult haha. Själv har jag slutat att göra
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0