17/2-10

Heej allihop!

Kom hem för ett tag sen, Stephie var här. Hon lät mig noppa en ett ögonbryn på henne!, haha
hon tyckte att det gjorde för ont så jag fick inte göra den ena ;). Iallafall idag kom hon med gips
hon har brutitit handleden och tummen -.- flickan ska alltid bryta ben eller skada sig!.

Men iallafall i skolan var det boriiing!, imårgon ska jag inte bada, vi ska till Husby men jag ska alltid ha
sån jäkla otur!, tjejveckan om man ska säga så har börjat...fyfan jag som ville bada haha!. Men men
thats life. Men iallafall ikväll ska jag väla ut vinnaren i Veckans tävling!.
Hoppas ni haft en bra dag!
Kram
Kommentarer
Postat av: alexandra

grattis på namnsdagen vett jag! :D

2010-02-17 @ 15:50:03
URL: http://aalexandraalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0