Godmorgon

Godmorgon alla glada och sura! :)

Idag ar jag en av dom lite mindre glada, komme lamna Pili idag. Aker med moster till Stranden. Nu sa ska vi borja och ga till centrum och hamta upp en tjej, Pili sammarbetar med en skola sa hon har alltid tjejer fran USA och andra engelsk talande lander. Har traffat manga snalla sa man nastan har gratit over att dom skulle hem, en speciell var Egla, och nu Marsha som akte hem. Imarse var det skit synd om Allison som skulle aka hem till Texas, hon tog Taxin och akte, sen sa glomde hon Passet hemma och biljetten, how stupit can you be. Men tur nog sa missade hon inte flyget.


Men i allafall tycker det ar trevligt att ha nagon van i huset. Men dom maste ju`plugga hela tiden. Och deras spanska ar battre en min nastan :O Men aja, nu far vi hoppas att den tjejen som kommer nu ar trevlig. Ska ta pa mig skorna nu.
Kram!
Kommentarer
Postat av: Ine Henriksen

:)

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

2010-07-02 @ 11:54:48
URL: http://inehenriksen.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

2010-07-02 @ 12:03:45
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: nancy

hej kan du ge din åsikt? jag har köpt två klänningar som är av samma modell men två olika färger. Jag har skit svårt att bestämma mig vilken jag ska behålla. Vilken tycker du är snyggast?

2010-07-02 @ 15:06:28
URL: http://nancyakkurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0