Småsjuk

Heej bloggen!

Förlåt att jag inte uppdaterat tidigare idag!, hemskt ledsen. Men imårse när jag vaknade och skulle till skolan så hade jag en hemsk huvudvärk och tjejveckans smärta. Så jag beslöt mig för att vara hemma. Skulle kanske gått på bio idag med Annabell men jag tror inte att det blir av, känner att jag bara måste ta det lugnt idag. Igår kväll så tittade jag tillslut på Bella&Tyra show och den var ju jätte bra, nu när jag gick in på blogg.se så står det att någon tyckt att Bellas röst är störande haha!, jag tycker inte det men men, vissa verkar tycka det. Det var kul att Kenza var med också! :) stort pluss där!. Men til en annan sak dårå, åt frukost nyss. Ska sitta lite på datan, mamma åkte in till stan för att köpa nintendo till brorsan, tänker testa sen haha!. Men iallafall så idag så händer det inte mycket!, så förvänta er inget hehe!, nej men jag kommer försöka uppdatera bloggen med kanske 7-8 inlägg per dag, och lägga in ganska så mycket bilder :), men kan inte lova er men jag ska ta och försöka!. Men vad sk ani hitta på idag efter skola/jobb ? Hoppas ni får en trevlig dag!
Kram!

PS! Happy B-DAY! Jahmila! :) fjortis nu haha...
Gratta henne så blir hon säkert glad!
Kommentarer
Postat av: liza

sv: hej, jorå du med (:

2010-03-12 @ 15:23:13
URL: http://lizalindkvist.bloggplatsen.se/
Postat av: mikaela

svar ; tack, detsamma! :)

2010-03-12 @ 15:37:07
URL: http://meriikssson.blogg.se/
Postat av: Elin

Eftersom den låg i en död kos livmoder så var den redan död

2010-03-12 @ 16:07:07
URL: http://metalizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0