Anti eyebrow


Gud, jag älskar anti eyebrows! så snyggt.

Men sörjer fortvarande min ögonbryns piercing :(,
det gör verkligen ont i själen...skulle villja ha hål i
tungan fast jag vet inte hur det är när man har tan-
dställning. Någon som vet? eller så vill jag ha navel.
Vet inte. Men det känns så tomt över ögonbrynet nu.

Har hört att det inte är bra att ta ut infekterade piercingar
att man ska låta dom vara kvar och rengöra hela tiden så
att dom läker, så kanske kan man ha kvar dom. Men på min
blev det en bula typ. Gross i know. Ska rengöra "såret", gud
hoppas verkligen att jag inte får ett fult ärr där! har sett på folk
med ärr, vissa har så man knappt ser men vissa har skit fula.

Men aja, vad tycker ni om Anti-eyebrow piercing? :)
Kommentarer
Postat av: Gabriella

cool piercing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0