Trött som fan

Heej ^^

Ush vad jobbigt det var idag!, först så ska man sitta i en trång bil med en gnällig tant. (mammas moster), som gnäller över allt. Och så ska man sitta 2 timmmar där. Sen när man är framme så hittar man inte kyrkan. Fast sen så hittar man den, kommer när det är 10 min kvar.

Sen så var det Dop fest i lokalen, festens mittpunkt sov haha!, vad är meningen då. Aja det var god mat och sånnt, och mina kusiner är ju alltid lika roliga. Sen när det var dags att åka hem så var det krig i bilen, min röv somnade och min kusin kittlade mig och tog en massa fula bilder. Ja, och sen så har dom 2 hundar som hoppas runt. Mamma var VIP typ och fick sitta på framsätet med min moster. Fast sen så böt vi o då fick hon testa hur det kändes. Jobbigt va?, hmm tänkte väl det. Sen när vi kom hem så tog jag av mina klackar, ack så ont jag har i fötterna. Fast tur att dom inte gav skavsår. Men nu så ska jag lyssna på musik (the Gazzete).
Hörs sen!

Emma :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0