uttrakad

Hej!

Fyfan vad jag ar uttrakad, ar uttrakad som en rovhala.
Hela morgonen har jag kollat pa spanska Big brother...
helt ok...eller det ar faktiskt kul. Ikvall, eller kl 19:00
eller nagot gar vi ut och kollar pa affarer.

Idag ar det Los Reyes har i spanien, det betyder att alla
far presenter :). Har firar man inte jultomten...men det borjar
bli mer populart med att fira jultomten, men eftersom att min
familj har ar sa konservativa sa far man paketerna nu, inte den 24
dec.

Nu sa ska jag fortsatta ha det javligt trakigt. Kanske
tar en siesta.

................................................................................


Kommentarer
Postat av: MissLouiss

åh tack och detsamma måste jag säga:)

gillar din header!:D

2011-01-05 @ 18:57:45
URL: http://misslouiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0