Barnvakt=)<3

Hej!
Förlåt om jag inte har skrivit så mkt igår och idag men det var så som jag sa att jag är hemma hos mina kusiner.
Hur mår ni idag?själv mår jag bra,idag så har jag och mina kusiner vaknat kl 9 tror jag;) sen så plockade vi undan allt efter frukosten o sen fick vi en idee om att städa lite i lägenheten för att min moster ska bli glad efter hon hon kommit hem=)Det var kul vi damsög och moppade,och damma och plocka i barnens rum,det var ganska roligt faktiskt.
Sen så när min moster kom hem så blev hon såklart glad=)
Sen så skulle vi äta ,och vi åt smarriga pannkakor mums=)
Men nu sska jag snart vara barnvakt till min mosters kompis barn som bor granne med oss,så jag ska vara  med hennes barn medanst hon åker någon stans=)det blir säkert kul att få vara med hennes söta små barn haha!

Men nu har mina kusiner åkt ivåg tillbadhuset för att bada,men jag vill inte får att jag ska vara barnvakt och pluss att jag har ju min tå som inte har läkt ennu=/


Kraam.


//Alexandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0