Den konstiga gubben på bussen?....

Hej  kära läsare!=)
Hur mår ni idag?jag själv mår bra.
Idag så var jag med Linn när hon shoppade lite,för jag köpte saker igår.
Men jag och linn gick fram och tillbaka till H&m vi var där mins 4 gånger innan hon köpte något!
Sen så köpte Linn lösnaglar och ,ja ,jag skulle hjälpa henne sätta på sig dom så då blev det att vi först gick till Donken ,men vi var lite rädda att man inte fick sitta där och fixa naglar hehe.Så vi tänkte gå till en provhytt men sen så tänkte vi ne det är nog ingen bra ideé.Så vi gick och satt oss utanför Donken på en bänk,men Linn  tyckte det var för kallt;)
Så vi gick till ett cafe och för att vi skulle kunna sätta oss och ha ett bord så fick Linn köpa ett glas julmust för 10 kr haha'!=)Så satt vi där sen så såg vi en super gullis bebis =)sen när jag skulle öppna limm grejjen så var jag tvungen att bita på den så det skulle bli ett hål,såklart så fick jag limm på tungan det är skit obehagligt, men Linn vägra haha=).
Sen så gick vi till Glitter och kollade på örhängen till Linn men det blev inget där hehe.
Sen så gick vi till en frisör och fråga ifall de sålde plast örhängen som man tar hål med menn linn  ville ta hål hemma och sen sätta på dom örhöngena,men dom sålde inte för dom inte hade.
Och sen ville Linn köpa godis så då gick vi till godis affären J&M.
Sen så a gick vi till bussen och när vi satt där så ,sa jag typ skit eller någon jag svärde lite jag vet inte varför men ,då så var det en gubbe som sa,
-svär inte annrs så växer det i baksidan?WHAT.=/
sen så gav linn mig en godis o då gick han fram med munnen och ville ta den,konstigt  ,sen så visa han till Linn vad han hadde i väska  och det var Vodka ,han sa att det var godis för honom haha!han var lite koko=)

sen nu så sitter jag hemma och har inget att göra hehe=)
Kram på er.
//Alexandra<3

       (pojken säger oj vad mätt jag är)haha!  det här var Linns inköp=)
Kram

Kommentarer
Postat av: limpan

haha

2008-12-27 @ 17:56:18
URL: http://limpan.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

:)

2008-12-27 @ 19:49:29
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0